دانلود همه چي!!
دانلود آهنگ،فيلم،عكس،بازي،نرم افزار و...

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
تنها ترين
يكتا سيستم
بچه های چالوسی
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  دانلود همه چي!!   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 91279
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


کد :
 


دانلود بازی Angry Birds Seasons v2.2.0 – سیستم عامل Mac

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل مکینتاش (MacOSX)‌ می باشید .

 

Angry Birds Seasons دانلود بازي Angry Birds Seasons v2.2.0   سيستم عامل Mac

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 


.:  ادامه مطلب :.
|

اسکین سیور زیبای باد و باران Rainstorm Screensaver

اسکین سیوری زیبا و دیدنی با نام Rainstorm را آماده ی دریافت کرده ایم که با داشتن صحنه های زیبا و اثرات صدا می تواند جلوه ی خاص به ویندوز شما بدهد . صداهای طوفان ، باران به همراه یک انیمشن زیبای از تصاویر که آرامش بخش هستند . این محافظ نمایش در ویندزوهای ۷, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT قابل استفاده می باشد .

 

Rainstorm Screensaver اسكين سيور زيباي باد و باران Rainstorm Screensaver

 

 

دانلود در ادامه مطلب


.:  ادامه مطلب :.
|

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی Kuler Clock ScreenSaver

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Kuler Clock Screen Saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Kuler Clock اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی Kuler Clock ScreenSaver

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب



.:  ادامه مطلب :.
|

دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

امروز آپدیت شماره ۲ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin's Creed: Revelations عرضه شد ! در این آپدیت تغییراتی در بازی صورت گرفته است که به اختصار عبارتند از: افزوده شدن نقشه های بازی در پکیجی به نام Map Pack که دارای ۳ مکان جدید با نام های Siena, Firenze و San Donato می باشد. همچنین ۶ نقشه جدید برای بخش مالتی پلیر بازی افزوده شده است ، برطرف سازی باگ بازی در هنگام مقابله با مقبره پنهانی در زندان V'lad ، برطرف سازی باگ در هنگام صدا کردن Fedayeen و صحبت کردن با آن که از بازی خارج می شد ، برطرف نمودن باگ بازی هنگام کاهش فرکانس Den Defence و بسیاری از مشکلات دیگری که در بازی وجود داشته چه در بخش Story Mode و چه در بخش Multiplayer که به طور کامل برطرف گردیده اند. برای دانلود آپدیت و آموزش کامل نصب آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

assassins creed revelations update 1.02 skidrow دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

برای دانلود و آموزش کامل نصب آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


.:  ادامه مطلب :.
|

پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

 

 

دانلود در ادامه مطلب

.:  ادامه مطلب :.
|

ایجاد سیستم عامل مجازی با VMWare Workstation v8.0.2.591240
VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation 8 ایجاد سیستم عامل مجازی با VMWare Workstation v8.0.2.591240

 

 

دانلود در ادامه مطلب

.:  ادامه مطلب :.
|

طراحی حرفه ای صفحات وب با CoffeCup HTML Editor v12.5
CoffeeCup HTML Editor، نرم افزاری بسیار کاربردی در زمینه ویرایش فایل های HTML می باشد. این نسخه ازنرم افزار که محصول ۲۰۱۲ شرکت cuffee cup می باشد به تازگی توسط این شرکت منشر شد. این نرم افزار دارای امکانات واقعا فوق العاده ای در زمینه طراحی وبسایت می باشد. این برنامه برای ساخت وبلاگ وسایت و قرار دادن عکس و صوت و .. در آن بسیار کاربرد دارد و شما می توانید از کدهای تولید شده توسط این برنامه در آن استفاده نمایید. این برنامه دارای ده ها کد DHTML و جاوا اسکریپت ، یک Wizard برای ساخت منوهای DHTML ، بیش از ۵۰٫۰۰۰ جلوه گرافیکی و …. می باشد.  شما به وسیله این برنامه قادر خوهید بود سایت خود را به طور گرافیکی و با استفاده از کدهای پیش فرض برنامه و همچنین قالب های پیش فرض برنامه مدیریت نمایید. همچنین می توانید سایت خود را از طریق FTP آپدیت نمایید و از کد های PHP در سایت خود استفاده نمایید. این برنامه با انواع مرورگر ها سازگار بوده و دارای سرعت بیشتری نسبت به نسخه قبل می باشد.

 

CoffeeCup HTML Editor 2012 طراحی حرفه ای صفحات وب با CoffeCup HTML Editor v12.5

دانلود در ادامه مطلب

.:  ادامه مطلب :.
|

طراحی و ویرایش تصاویر برداری با Artboard 1.3 – سیستم عامل Mac
Artboard نرم افزاری برای گرافیک های برداری نظیر برنامه های Adobe Illustrator و Corel Draw است. تصاویر وکتور دارای مشخصاتی متفاوت از تصاویر Bitmap است که بارزترین آن ها، امکان بزرگنمایی تصاویر تا حد دلخواه بدون افت پیکسل است که این مورد به دلیل شیوه نگارش برداری تصاویر است. این نرم افزار مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد.

 

Artboard طراحی و ویرایش تصاویر برداری با Artboard 1.3   سیستم عامل Mac

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 


.:  ادامه مطلب :.
|

دانلود رایگان بازی رالی لهستان Rally Poland

دانلود رایگان بازی رالی لهستان Rally Poland

نام بازی: Rally Poland
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: 14.03.2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: IQ Publishing
حمایت توسط : Red Dot Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:نامشخص

Rally Poland عنوان یک بازی به سبک بازی های رالی میباشد که در تاریخ 14 مارس سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای IQ Publishing منتشر و توسط کمپانی Red Dot Games ساخته و حمایت شد .شرح بازی : Rally Poland یا همان رالی لهستان اولین بازی ای میباشد که تحت مجوز رسمی PZM میباشد .این بازی دارای امکانات فوق العاده زیادی میباشد که باعث شده است این بازی بسیار واقع بینانه باشد و گیمر بتواند به راحتی تصمیمات لازم را اتخاذ نمیاد.از طرفی شبیه سازی مسابقات رالی هلند و آن چه در تلوزیون میبینید نکته ای بسیار مثبت برای این بازی میباشد که آن را بسیار واقعی کرده است.فیزیک این بازی شاید یکی از بهترین خصوصیات آن باشد هر چند که از دیدگاه گیمر حجم بازی بیشتر جلب توجه می کند تا سایر خصوصیات !!! انواع ماشین های مدرن و مسابقه ای در این بازی موجود میباشد .شاید در دیدگاه اول این طور به نظر برسد که کنترل ماشین های رالی در این بازی بیش از حد سخت میباشند اما این را نباید فراموش کنیم که کنترل طبیعی اخیرا در بازی های معروف رالی نیز رعایت شده است و این امری طبیعی میباشد...
دانلود رایگان بازی رالی لهستان به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب....


.:  ادامه مطلب :.
|

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی Prolog




نام کتاب: آموزش برنامه نویسی Prolog
نویسنده: سید ناصر رضوی
تعداد صفحات: 140
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
Prolog یک زبان برنامه‌نویسی منطقی چند منظوره مبتنی بر مفاهیم هوش مصنوعی و زبان‌شناسی محاسباتی  این زبان، ریشه خود را بر خلاف بسیاری از زبان‌های برنامه نویسی دیگر از منطق صوری گرفته است.  پس منطق برنامه را از لحاظ روابط بیان کرده است و اجرای آنها بیشتر از طریق پرس و جوها حول این  روابط موجب شده میشود. باید توجه داشت که این پرس و جوها از داده های مجزایی ساخته می شوند.منطق گرا بودن این زبان، برای بکارگیری در بانک‌های اطلاعاتی، ریاضیات نمادین، زبان تجزیه و برنامه‌های دیگر بسیار سودمند است. در کتاب پیش رو که توسط سید ناصر رضوی نوشته و آماده شده بطور کامل با این زبان برنامه نویسی آشنا می شوید.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش برنامه نویسی Prolog"  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


.:  ادامه مطلب :.
|

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » وانيا » آرزد دانلود RZdownload » دانلود فیلم , سریال , تریلر فیلم های آینده و آهنگ های خارجی » VPN رایگان و گالری بزرگ دانلود » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود همه چي!! و آدرس hame.chi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
بهمن 1390
آبان 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');